Monday, October 15, 2012

Hello Mr.Fajrul

Hai pembaca blog saya. 
Sihat tak?
Hehee ;)
Okay, saya ada 1 cerita baru.
And of couse la  HAPPY STORY.
Heheee :D

Okay, a few days ago, ada lah someone ni kannnn...
Dia kann, lamar kita.
Heheeee :p

Cerita dia macam ni..
Kitorang (Fajrul and me) dekat sebulan jugak la berkawan.
Ala, kawan kawan biasa tuu.
And then, satu pagi (about 2am - 5am)
Borak punya borak via skype.
Fajrul cakap ada sesuatu yang dia nak tanya.
Tapi sebelum dia tanya tu, saya dah dapat detect something gonna happen.
Something yang akan buat saya senyum sepanjang mornight tu.
Sebab dia dah asyik puji. Puji nye lain macam sangat.
Pastu main main nak mintak couple.
(Actually aku yang saja main main. Hahaaa, Sorry bie)

Then, dia cakap..
'Awk dah ready ke dengan soklan saya?'
aku pon jawab la yang aku dah ready.

Pastuu......

''Cik Siti Nurhafizah, yang comey, senyuman menawan......'

Sudikah awak jadi teman hidup saya?? ^_^ 

(okay, slideshow atas ni sebijik macam fajrul buat okay. 
tapi dia buat through hp dia.
dia tunjuk masa ktorg skype. Sweet kan dia? Gentleman gituu)

So, aku pon jawab balik...

''Saya, Siti Nurhafizah, ermm *maluuu* ermm, 
Sudi jadi teman hidup awak! :') *menangis*''

So.. 
4.27am, 11/10/2012 - I am Officially Fajrul's Properties.
Heheee :)

Ekcely, aku rasa..
 dia la lelaki pertama secara GENTLEMAN nye cuba mintak couple dengan aku sebegitu rope.
Serius lah!

Selalunya lelaki akan terus panggil sayang la apa la, 
then tiba tiba in relationship.
Tapi dia neh lain.. Mintak cara baik, kira gentleman la..
Kalau boleh aku tak nak pagi tu berlalu.
Nak tengok lagi cara dia lamar aku.
Hahaha, sweet sangat!

______________________________________

Setelah 2 hari kitaorang couple.
Kitaorang pon set 1 hari untuk ngedate. 
ekcely, kitorang dah janji nak jumpa hari ahad lepas before couple lagi.
Maybe dia ni nak mintak couple masa jumpa kot. 
tapi dah mintak couple dulu plak.
Hahahaa :D

Then kitorang pon jumpa laa dekat KL sentral. 
aku ditemani kakak aku. dia sorang sorang.
Mula mula ktorang pergi wonderpets world dekat Mid Valley.
tak sangka plak kat tingkas atas mid tu tengah renovate.
so macam membosankan plak. 
lepas tengok2 dekat wonderpets tu, ktorg terus blah pergi Time Squere.

Tapi, ktorg amek jalan jauh. 
Amek komuter, berhenti dekat KLCC.
pastu dari KLCC ktorg jalan kaki pergi Pavilion..
Jalan kaki lagi lalu dekat Bukit Bintang, pastu terus pergi TS.
fuhh penat berjalan..
Tapi best sebab aku tak pernah jalan kaki dari KLCC ke TS.
hahahaha :D *kurus dah*

so sepanjang hari, ktorang bergelak ketawa.
pegang tangan sepanjang perjalanan yang penat tu,
bercubit cubitan. bersuap suapan. berpegangan tangan.......
asyik pegang tangan jela senang cerita.  HAHAHA
Best moment!!
Yes, Penat tapi best. hehehe

Kat bawah ni ada 2 keping gambar ktorang.
So korang boleh la tengok.

*ehemm, ada orang cakap Fajrul ni cute.
Hahaha, tapi siyes. memang dia cute.
Alis mata yang lentik, pipi yang bolat, mulut dia yang agak comel.
Arghhh geram! Hahaha.



 



My Promise To U Dear Prince :-

♥I promise you my life♥
♥I promise we'll never be apart♥
♥I promise not to hurt you♥
♥I promise to never make you cry♥
♥I promise to always trust you♥
♥I promise not to lie♥
♥I promise you forever♥
♥I promise you tonight♥
♥I promise you my respect♥
♥I promise to do things right♥
♥I promise to always be there♥
♥I promise until the end♥
♥I promise to always love you♥
♥I promise to be your best friend♥
♥I promise you my love♥
♥I promise you my life♥
♥I promise this forever♥
♥I promise our friendship is my life♥




With Love,
NuRhafyza

No comments:

Post a Comment