Monday, April 13, 2015

YOU ARE THE BEST!

sejak kebelakangan ni asyik mimpi ngeri.
tak tahu kenapa.
and most of all mesti pasal macam seolah olah nak kene rasuk.
banyak muka muka yang mengerikan aku nampak dalam mimpi.
banyak lembaga yang sangat CREEPY aku jumpa.

yang nak diceritakan sekarang ialah...
setiap kali aku dapat mimpi tu, orang pertama yang aku cari ialah Fajrul.
setiap kali aku ada masalah or ada cerita apa apa, mesti orang pertama yang aku cari beliau.
susah senang aku, dia la tempat yang aku rasa paling best nak luah.
THE MOST COMFORTABLE PLACE!

Susah untuk aku tinggalkan beliau.
Susah nak cari pengganti beliau.
Hati aku tenang sangat bila dia ada.
kalau dia takde, macam lipas kudung jugak la dibuatnya.
hahaha tak boleh nak berpisah lama-lama.. 
tak keruan hati ini.

bie, i love you so much.
ingat tak bby cakap bby teringin nak rasa ada orang crush kat bby?
well, ada je sebenarnya. 
cuma biasalah, bby kan sejenis manusia yang sangat jual mahal.
hahaha
maybe sebab terlampau jual mahal so tak rasa la orang terhegeh hegeh nak mintak couple ke nak tergedik dekat bby ke.
and bby kan jenis selesa dengan semua orang. so no need to love someone behind you, again.

yang lama dah berlalu. 
Kini, hanya awak seorang.
tiada yang lain, tiada pengganti.

I LOVE YOU FAJRUL SHAFIQ! 

With Love,
NuRhafyza

No comments:

Post a Comment